hrvatski slikar
Jedan od četvorice naših slikara (Kraljević, Račić, Becić, Herman) koje zovemo slikarima takozvanog minhenskog kruga i utemeljiteljima hrvatske moderne. Poput ostale trojice i Herman se školovao u Münchenu, najprije privatno uči crtanje u atelijeru Antona Azbéa 1904., a potom upisuje Akademiju, slikarska klasa Huga Habermanna. Još tijekom studija, 1908. prvi put izlaže u Zagrebu, studira do 1910. godine. Nakon Prvog svjetskoga rata ponovno odlazi u München gdje je, uz kraće boravke u Parizu i Berlinu, živio sve do eskalacije nacizma 1933. Godine. Tad se vraća u Zagreb i priređuje samostalnu izložbu u Umjetničkim paviljonu. U minhenskom razdoblju redovito je i zapaženo izlagao samostalno i na izložbama minhenske nove secesije.
Od 1942. do 1944. godine boravi u izbjegličkom logoru Ferramonti-Tarsia, na jugu Italije. Vraća se u Hrvatsku, a 1945. u Zagreb. Zapošljava se kao kustos u Modernoj galeriji (Zagreb), u kojoj radi do umirovljenja 1954. Godine 1954. priređena mu je retrospektivna izložba u Muzeju za umjetnost i obrt, a 1971. velika retrospektivna izložba u Umjetničkom paviljonu. Herman je bio samozatajan umjetnik koji samotnjački krenuo novim umjetničkim stazama moderne tako da je kasno prihvaćen i shvaćen. Redovito je izlagao u Munchenu 1914.-27. Samostalno je izlagao u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Somboru, Beogradu i Parizu.
Krivotvorina umjetničke slike Oskara Hermana
„Četiri stabla“
tehnika: ulje na platnu
dimenzije: 60 x 37 cm
MP 2376
U dokumentaciji o slici nema podataka o tome zašto je proglašena krivotvorinom.